FAQ

English
 Français

Refund Policy

Politique de retour

If your Makerstore purchase does not meet your satisfaction, it may be returned or exchanged as long as you have proof of purchase, you are within two weeks of the purchase dated, the item is still in usable condition or did not function upon purchase.

We ask that you alert us immediately if you find a defective product

Si votre achat au Makerstore ne vous satisfait pas, il peut être retourné ou échangé tant que vous avez une preuve d'achat, vous êtes dans les deux semaines depuis l'achat et l'article est encore en état de marche ou ne fonctionnait pas lors de l'achat.

Nous vous demandons de nous alerter immédiatement si un produit acheté est défectueux.

Can I Pay In-Person?

Puis-je payer en personne?

There is no terminal to collect debit/credit card transactions at the Makerspace. If you need to use card, please process the payment online.

As an alternative, cash can be collected in-person. Keep in mind that all orders still have to be placed online even when paying cash. Simply select "Money Order" at checkout. 

Le Makerspace ne possède pas de machine pour procéder les transactions de carte débit/crédit. C'est pourquoi les commandes à la carte doivent être fait en ligne.

Comme alternative, il est possible de payer en argent comptant en présentiel. Les commandes doivent tout-de-même être placé en ligne en avance. Sélectioner simplement "Money Order" lors l'achat.

Where Can I Pick-Up My Order?

Où puis-je récolter ma commande?

Orders can be collected at the Makerspace, which is located in room 107 of the STEM building at the University of Ottawa. The actual address would be;

150 Louis-Pasteur Private #107, Ottawa, ON K1N 6N5

Les commandes peuvent être récolté au Makerspace, qui est dans le locale 107 dans le bâtiment STEM de l'université d'Ottawa. L'adresse spécifique serait;

150 Louis-Pasteur Private #107, Ottawa, ON K1N 6N5